VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

GENERAL TERMS AND CONDITIONS (English below) ↓

Salon Perfect Face
Šmilovského 2
120 00 Praha 2 – Vinohrady
IČO: 41709292

Salon Perfect Face vlastní obchodní ochrannou známku a sídlí na adrese Šmilovského 2, Praha 2

 

  • Obecné ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní vztahy mezi poskytovatelem
služeb a prodávajícím produktu (služby uvedené na www.perfectface.cz v
provozovně na adrese Salon Perfect Face, Šmilovského 2, Praha 2) a kupujícím
poskytovaných služeb nebo produktů.
Provozovatel poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského
oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost.
Objednáním konkrétního termínu ošetření (osobně, telefonicky, emailem, SMS) dává
kupující nebo majitel dárkového poukazu svůj souhlas s všeobecnými obchodními
podmínkami provozovatele.

 

  • Objednávka služeb

Termín návštěvy
Termín návštěvy si klient rezervuje předem (osobně, telefonicky, emailem).

Objednaný termín se stává závaznou objednávkou služby na předem určený den a hodinu,
který klientovi vyhovuje a je salonem potvrzen písemně e-mailem nebo SMS zprávou.

 

Přeobjednání
Pokud se nemůže klient v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informuje o
tom předem telefonicky, SMS nebo emailem, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření a jeho rezervace bude zrušena a čas/termín nabídnut jinému klientovi.

STORNO POPLATEK ZA NEZRUŠENOU OBJEDNÁVKU
Pokud klient svou závaznou objednávku/rezervaci našich služeb nezruší v uvedené lhůtě e-mailem nebo SMS zprávou nebo telefonicky, min. 24 h předem, bude mu účtován STORNO POPLATEK za nezrušenou objednávku/rezervaci ve výši 50% z ceny ošetření.

Neplatí v případě akutní nemoci nebo péči o děti.

 

  • Dárkový poukaz

Má-li klient dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez
včasného zrušení 24 h předem, a má  závaznou objednávku/ rezervaci, odečte se storno poplatek 900 Kč z ceny certifikátu.

Platbu dárkovým poukazem – výběr zakoupeného ošetření – je nutno nahlásit před
začátkem ošetření.

 

  • Odmítnutí služby

Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
– zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových
látek
– zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy.

 

  • Ceníky

Ceníky jsou k nahlédnutí v salonu a na webových stránkách provozovatele


 

ESHOP – OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

  • Prodej produktů a doprava

Produkty firmy Dermalogica si mohou naši klienti
zakoupit osobně v kosmetickém salonu Perfect Face nebo si je mohou objednat
prostřednictvím e-shopu.
Registrovaným klientem se stává každý, kdo osobně využil nebo využívá služeb
Salonu Perfect Face.
K zaslání produktů využíváme Zásilkovnu.

Cena dopravy je 59 Kč nebo zdarma od výše objednávky 2 500 Kč.
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době
a zákonným způsobem.

 

Reklamační řád

Provozovatel: Miroslava Janků, IČ: 41709292

Sídlo firmy: U svahu 1133/15, 154 00  Praha 5

Provozovna: Salon Perfect Face, Šmilovského 2, Praha 2

Kontaktní údaje: +420725156006, [email protected]

 

  1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
    Tento reklamační řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen „Kupující“) a provozovatelem internetového obchodu www.perfectface.cz (dále jen „Prodávající“). Závazným se pro obě strany stává okamžikem uzavření kupní smlouvy (datum přijetí objednávky Kupujícího Prodávajícím).

 

 

  1. ZJEVNÉ VADY PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
    Vykazuje-li zboží při přebírání od dopravní společnosti zjevné vady, tedy zejména porušený obal, je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít. V takovém případě sepíše Kupující se zaměstnancem dopravní společnosti protokol o poškození zásilky. V takovém případě zůstává nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle volby Kupujícího. V případě, že Kupující zásilku od dopravní společnosti převzal a zjistil zjevné vady po rozbalení zásilky (neúplnost zásilky, mechanické vady), je povinnen neprodleně, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky, toto písemně oznámit Prodávajícímu.

 

3.VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
Dle zákona 367/2000 Sb. má Kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno na adresu partnera Prodávajícího (Miroslava Janků, Salon Perfect Face, U svahu 1133/15, 154 00  Praha 5) jako obyčejný balík s přidáním kontaktního telefonu: +420 725 156 006.

Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží včetně originálního obalu musí být neporušeno, nepoškozeno, nepoužito. Musí být přiloženy všechny doklady, návody, záruční listy apod. a zboží musí být schopno k další distribuce. Součástí vrácené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě – faktura. Na základě takto vráceného zboží budou Prodávajícím neprodleně vráceny peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží zakoupeno včetně nejlevnějšího dopravného. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět. Pokud nebude zboží převzato a vrací se zpět, Prodávající má nárok účtovat skladné za každý den prodlení vyzvednutí zboží v rozsahu 0,05% od hodnoty zboží. Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit na email Prodávajícího [email protected] a to ve znění: „Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne dd.mm.rrrr číslo (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (vaše číslo účtu). Datum a podpis.“.

 

  1. ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU
    V případě, že zboží při převzetí Kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou („rozpor s kupní smlouvou“), má Kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku Kupujícího buď výměnou zboží, nebo jeho opravou. Není-li takový postup možný, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží, nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud Kupující před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí zboží, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze zboží, nebo pokud se neprokáže opak.

 

  1. DÉLKA ZÁRUČNÍ DOBY
    Záruční doba začíná ode dne předání zboží Kupujícímu. Záruční doba na většinu prodávaného zboží je poskytována 24 měsíců. U druhů zboží, kde výrobce nabízí prodlouženou záruční dobu, je tato informace uvedena Prodávajícím na záručním listě nebo stránkách zboží.

 

  1. MÍSTO UPLATŇOVÁNÍ REKLAMACE
    Reklamace zboží se uplatňuje vždy v sídle firmy Prodávajícího. Adresa sídla firmy je Salon Perfect Face, U svahu 1133/15, 154 00 Praha 5. Pokud se Kupující rozhodne reklamované zboží na adresu sídla firmy zaslat, předem musí oznámit o tom Prodávajícího a to buď telefonicky nebo e-mailem na adresu [email protected]. Ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží.

 

  1. ZPŮSOB UPLATŇOVÁNÍ REKLAMACE
    Reklamace se uplatňuje jednostranným právním úkonem, kterým Kupující vytkne konkrétní vadu, popíše, jak se vada projevuje a sdělí, jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu uplatňuje (reklamační protokol). Toto provede písemně a emailem doručí Prodávajícímu. Dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace. V žádném případě bez předchozího písemného oznámení reklamace neposílejte zboží na adresu Prodávajícího. Od převzetí zboží Prodávajícím začíná běžet lhůta 30 dní pro odstranění vady. Prodávající neprodleně kontaktuje Kupujícího a dohodne s ním nejvhodnější formu reklamační procedury. K reklamaci je ve všech případech nutné předložit reklamační protokol, kopii dokladu o koupi v našem obchodě – fakturu, kompletní výrobek. Pokud se jedná o opětovnou reklamaci, je Kupující povinen předložit rovněž kopii protokolu o předchozí záruční opravě. V případě, že Prodávající nebude schopen zrealizovat reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, přiznávají se Kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží a Kupující má nárok na výměnu zboží za stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu.

 

  1. NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE, ZÁNIK NÁROKU NA REKLAMACI
    Pokud byla reklamace neoprávněná, Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu náklady jemu vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací. Nárok na reklamaci zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedeným v dokumentaci ke zboží (mezi dokumentaci se počítá i upozornění na originálním obalu zboží), nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením, zásahem vyšší moci.

Záruka nevztahuje na poškození vzniklá:
1) mechanickým poškozením zboží
2) elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje)
3) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno
4) neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží
5) zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
6) provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů
7) zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy
8) zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí

 

  1. KONTAKT PRO REKLAMACI
    K vyřizování reklamace používejte tento kontakt:
    +420 725 156 006

Reklamační řád je platný od 01.01.2023.

 

————————

ORDER SERVICE AND CANCELLATION FEE

Date of the visit. The client book his/her appointment in advance (in person, by phone or SMS, by email). His/her booked date becomes a binding order for a predetermined day and time, which suits the client and it is confirmed by salon in SMS or e-mail.

Reordering If the client cannot attend the procedure on the agreed date, inform salon in advance by phone, SMS or email, but no later than 24 hours before the start of the treatment, and his reservation will be canceled and the time/date offered to another client.

Cancellation Fee

If the client does not cancel his binding order/reservation of our services within the specified period, min. 24 hours in advance, /by phone, SMS, e-mail/ he will be charged with a cancellation fee 900 czk in case of 60 min reservation,  1400 czk in case of reservation 90 min. In case of 30 min the cancellation fee is 500 czk. 

Does not apply in case of acute illnes or childcare.

All booking details regarding a binding order will be specified in the booking confirmation in advance by SMS or e-mail.

 

Refusal of Service

The procedure may be refused in the following cases:
– the client presents for treatment in a drunken state or under the influence of addictive substances
or under the influence of substances
– the customer presents for treatment with health problems

 

Gift voucher

If the client has a gift voucher for a specific service or value and fails to appear without
timely cancellation 24 hours in advance, and has a binding order/reservation, a cancellation fee is 50% of the price of reserved skin treatment  or will be deducted from the price of the certificate.

Payment by gift voucher – selection of the purchased treatment – must be reported before
the start of the treatment.

 

Price list

Price list is available on  www.perfectface.cz